tillbaka i sverige..

Igår såg jag coh michael film men jag kunde inte sova bra under natten. Jag ville verkligen inte hem till sverige igen. Om jag kunnat och vågat så skulle jag ha stannat för evigt. Han bad mig att stanna men tyvärr kan jag inte det..


Nu sitter jag i sverige igen!
Landade i skavsta strax efter 4.. Min syster mötte upp mig på centralstation.
Jag och min syster gick ut och ut på harrans grill och åt väldigt god middag bestående av vegetarisk grillspett..
Ikväll har vi sett en film.. The bank job.. rätt bra film faktiskt.. Filmen hade ingen undertext men jag förstod ändå.. Jag tror att min engelska har förbättrats de här 2 veckorna i England och Irland..
Tyvärr så var mina tankar någon annanstans.. hos michael i england..

Jag trodde att jag skulle ta över 600 bilder de här 2 veckorna.. Men jag har bara tagit kring 200.. Jag har varit upptagen med att uppleva annat.. Mår fortfarande lite dåligt eftersom jag inte kunde följa med ut på elins födelsedag..  Men jag har aldrig haft sån hemsk migrän som den kvällen.. jättesynd..

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva just nu. Känner mig inte alls sugen på att vara i sverige nu i sommar och börja om att jobba på torsdag.  Jag trivs jättebra på jobbet men just nu känner jag mig inte alls sugen på att jobba.

Min nagelförlängning ryker nog i veckan.. Jag har tapat 3 naglar redan och mna naglar växer så fort så jag tror inte jag har råd att gå och fixa till naglarna igen. Måste försöka ta hand om mina riktiga naglar istället och hålla dem långa och i trim..

Imorgonkväll eller på onsdag ska jag lägga in bilderna från min "semester"
Jag kommer att vara i stockholm hela dagen imorgon. Jag, min syster och hennes kille ska nog åka och sola och bada imorgon i någon pool. Hoppas det är riktigt fint väder imorgon bara. Jag har bleknat så fruktansvärt.. Hoppas jag får någon bränna i sommar.. Hörde att det tydligen skulle bli fint väder i norrbotten till veckan..
hoppas hoppas.. Tyvärr jobbar jag 100% plus att vecka 32 då jag är ledig så har jag tagit på mig att jobba söndagen.
Men jag kanske har tur den här sommaren, att då jag är ledig för en gångs skull ska få vara fint väder då.


Jag känner mig ensam igen!



Oh Baby

Kommentarer
Postat av: BRITT

Käraste Sofia, lite roligt kan det nog bli i Piteå, jordgubbarna mognar.....hihihi:)

2008-07-15 @ 07:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback