Till Anci efter jobbet

Jag märkte igår att jag är inte så förtjust i godis längre. Jag köpte en påse med godis men åt kanske högst 5st.
Tur att Britt är lite av en gottegris ibland. Köpte skumbananer doppade i mörk choklad..

Imorse ringde jag och väckte Michael.. eller jag ringde och såg till att han var vaken eftersom jag höll honom vaken så länge inatt.. Men det är mysigt att höra hans röst på morgonen.
Blir på gott humör och komer till jobbet med ett leende på läpparna..

Nu har jag hunnit vara in till stan och hämta ut pengar för barnvagnen som ja ska ta med mig upp till Ancis bror..
Nu ska jag fortsätta packa lite eftersom jag kom på imorgon 06:40 att jag inte hade packat!
Ska ju bara vara i arjeplog till fredag så jag behöver inte mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback