stöld

PDOL igår var kul men inte som det varit tidigare år..
Eller kanske det var för att jag jobbat och var inte sådär jätte taggad det här året?!

Min kamera blev stulen. Det finns ingen som jag känner som har sån otur som jag. allting blir stulet.. Kanske är jag otroligt klantig? Men jag hade funderat p att köpa en ny kamera.. nu måste jag ju göra det..
Ska gå in på komplett.se och kolla.. De har billigt och bra där..

Pratade med Michael igår och vi kan tyvärr inte ses nånting här i sommar eftersom jag jobbar nästan varje helg och då jag inte jobbar så är han upptagen med jobb eller annat.. Typiskt.
Men han berättade det att när jag och lillsyrran åker utomlands så ska han planera att kanske komma i några dagar dit vi ska och träffa mig. Det skulle vara helt underbart. Det skulle jag verkligen tycka om..

Idag har jag legat och solat på gläntan med britt, brorsan, viktor och frida.. Men nu är vi hemma igen eftersom Britt frös och ska fortsätta måla ute på gården. Jag ska lägga mig på gräsmattan och fortsätta sola..
Jag är faktiskt ledig nu till tisdag kl4. Härligt härligt..

Nu ska jag in på komplett.se och köpa mig en ny kamera!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men usch... Vart blev den stulen då, på området eller kan den har tappats där?? Hoppas du blir nöjd med den nya kameran så du tänker att det var bra på ett sätt ( Om man kan tycka det) Pussar!

2008-07-29 @ 05:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback