somnlos

Just nu sitter jag pa vandrarhemmet och anvander mina 30fria minuter pa internet.
Vadret andras jattesnabbt har nere. Nyss var det soligt och jag gick med mina solglasogon och nu regnar det..
Jag ska mota elin pa hennes jobb kl 3 da hon har en rast pa 1timme..
Vi ska nog ga till ett fik som heter L.A bagels och ata bagels.. Det ar ju en sak man maste gora ar man ar har i Irland..

Inatt har jag itne sovit nanting for klockan 2 kom det ett lager med ca 50st 8 ariga pojkar.. och de skrek och sprang hela natten.. Deras laare levde om ocvksa.. sa nar jag klev upp kl 10 sa berattade en tjej fran mitt rum att hon hade varit ner och klagat och att de skulle fa tillbaka pengarna for denna natten.. Jag gjorde detsamma och har nu fatt tillbaka mina 170kr for denna natt.. Great.. nu kan jag kopa 3 ol ikvall med gott samvete..

Nu ska jag kika hur mycket pengar jag har gjort av mig.. haller tummarna.. :S

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback