soligt och vind

Idag har jag och lillasyster varit på havsbadet från 11 till 3 och sett på volleyboll sm. Det var inte så mycket folk som såg dammatcherna men när herrarna började spela så kom massor. Det är kul att titta på volleyboll men också att titta på allt folk. Vi fick gratis frukost och nestea.

Britt och Dimma åkte just till örträsk där de kommer vara en vecka.. Skönt att ha huset för sig själv.

Jag börjar jobba på 30min så jag ska bara äta lite middag och sen bege mig..

Jag har börjat planera lite över när jag ska tillbaka till England..
Varken Marika eller lillasyster tyckte riktigt om min ide om en one way ticket til England..

Puss

Lillasyster:
http://www.oibf.net/?p=303

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback