solbränna

Ikväll har jag jobbat och det har gått bra. Mycket nytt folk på den enheten men det går nog bra.
Jag märker att jag har bränt mig lite idag. Eller solen har då defenitivt tagit på idag för det hettar i ansikte, bröst och armar. Det gör absolut inget för imorgon så är jag aningens brunare! Jag mår mycket bättre när jag fått lite färg.
Efter England och Irland har jag tappat så mycket färg och bleknat massor. Börjar nästan tro att det är sant det so sägs om att man bleknar när man sitter i flygplan. Låter bombat men jag börjar nästan tro på det.
Eller så bleknar man så snabbt på 2 veckor utan sol.

Jag har ännu inte pratat med brorsan m familj sen jag kom till sverige. Imorgon jobbar jag till 12 så kanske jag åker förbi dem efter jobbet. Få se vad Viktor säger till mig då. Senaste gångerna som jag kommit dit så har han tittat på mig och viftat med armen och sagt : "duta!!" (Sluta!)
Jag tar väl förmycket uppmärksamhet när jag kommer dit och pratar med Frida. Han brukar även titta på mig argt och peka på frida och säga : "MIN mamma"
Men han är charmig!! Lillen som redan är 2 år. Helt otroligt.

Igårkväll åt jag och lillsyrran glass från Ben & Jerry's och jag måste erkänna att jag faktiskt glatt lägger ut de dyra pengarna på den glassen. Den är himla god!!

Kommentarer
Postat av: Emma

vilka smaker åt ni? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback