så vart min eftermiddag/kväll

Idag på eftermiddagen har jag först varit med marika.. Vi gick ut på en promenad in mot stan och solade. Sen gick vi hem och drack vitamin brus och surrade..
Sen när marika var tvungen fara hem så hämtae jag upp lillsyrran och vi åkte till havsbadet och promenerade längst stranden och doppade tårna.. For hem och surrade en stund om allt och inget.. Hon fixade min frisyr för kvällen och sengick jag ut med Frida på 1906. Väl ute träffade jag någa välbekanta ansikten och drack en öl. Jag hade inte tänkt bli full utan bara träffa lite folk. tyvärr så var det så himla mycket folk att det nästan blev jobbigt att trängas hela tiden.

Nu är jag hemma och tyvärr inte så trött men jag ska försöka sova ändå.. Ska kanske till Havsbadet med lillasyster imorgon bitti och kolla på volleyboll..
Sen börjar jag jobba kl 4 till 9.. hoppas det är fint väder!!!

baby 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback