Pite

Jag är tillbaka i pite..
Frida hämtade som sagt upp mig på kallax.. Saknat den tösen

Men i alla fall... på flygplatsen möttes jag först vid gaten av en äcklig stor spya på hela golvet.. stod upp och väntade 1 timme på att stiga ombord på planet.. Precis när vi skulle till att stiga på så berättar personalen att planet är fullt och att de har tankat för mkt bränsle i planet så de undrade om det fanns 2 frivilliga som kunde stanna över natten i sthlm.. få bo på hotell och få lite pengar tillbaka.. Som tur var så gjorde 2 st det..
Men väl när jag satt mig ner i planet så  såg jag de 2 människorna på planet.. tydligen hade de missberäknat och kunde visst ta med alla passagerare..
Kvinnan framför mig hade hört att det var så mkt dimma på kallax så de kanske skulle måsta landa i Umeå istället.. Som tur var så var det inte sant.. Sikten var klar och vi landade på kallax..

Berättade för Frida om min "semester" det tog hela vägen från kallax till piteå plus nåra minuter stående på en parkering att berätta om allt jag varit med om..
När jag kom hem berättade jag även en del för britt och nu sitter jag här vid datorn.. Ska lägga upp bilderna på Pixbox strax.. Jag saknar Michael!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback