PDOL

Idag har jag, Britt och Frida ätit lunch på Nodo.. Massor och massor av folk ute nu när det är Piteå Dansar Och Ler.
Jag och frida gick senare till kärlekslandet och tog oss en öl.. Jag har smölt bort idag. Det har varit så himla varmt och rätt vindstilla. Jag klagar mest då vädret är såhär. Folk säger att jag inte får klaga på värmen men jag gillar verkligen inte då det är så varmt.. Jag mår mest dåligt när det är varmt och jag svettas.

Jag åt en langos och for hem och vilade en stund innan jag for på jobbet.
Det gick jättebra att jobba och vi åt jordgubbar som jag tagit hemifrån. Det blev över så jag bjöd nattpersonalen också.
Ikväll sitter jag hemma själv och spelar hög musik. Jag är så glad att jag inte går ut ikväll. Det är inte värt de pengarna och bara vara ute i någon timme. Jag börjar jobba 12 imorgon och tänker gå ut och parta då istället.. Får ta igen de dagar jag missat.. Tydligen ska det blir +29º på söndag och om det så blir så tänker jag lägga mig på havsbadet eller gläntan och sola.. Där det blåser och svalkar. Där ska jag ligga och vara bakis!!

Icket att förglömma är min brorsas födelsedag på söndag!

Nu ska jag betala telefonräkningen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: an

Ändå ligger du i solarium hela tiden???

2008-07-27 @ 12:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback