Onsdag

Idag har jag och Frida legat ute på gräsmattan och solat.. Det har varit så soligt och varmt..
Jag klarar egentligen itne av att ligga ut och pressa.. så jag har sprungit in några vändor men jag har haft så bra sällskap ute så jag har tvingat mig att ligga ute i solen..

Imorse for jag in till stan för att hämta min laptop som skulle fungera nu.. För en månad sen lämnade jag in den och den var då helt död.. gick inte att starta.. Nu när jag skulle hämta den så var den fortfarande död. de hade skickat den till holand och där hade de bytt moderkort och sedan skickat tillbaka den..
Men i H*vete att den fungerade nu.. Jag blir så i sinne..

Men men jag får väl en fungerande laptop nångång i framtiden.. antingen min eller en ny.. Det bästa vore om de kunde ge mig en ny men även rädda sakerna jag har på den gamla.. Så jag kan få behålla alla orginalbilder och musik..
Som tur är så har jag lagt in alla mina bilder på pixbox.. Så jag har alla minnen kvar där!!

Nu har jag just duscha och ska strax in till stan för att shoppa lite på systembolaget!

Puss
  Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback