lite stressigt

Idag försov jag mig. Jag tänkte kliva upp tidigt och hinna göra allting jag tänkt.. Åka in till stan och köpa pdol biljett, göra i ordning vad jag ska ha på mig ikväll, baka en rabarberpaj, måla naglarna, duscha, fixa håret..
Men jag har bara hunnit äta, fixa håret och bakar nu en rabarberpaj..
jag börjar jobba om 30min och britt får åka in till stan och köpa biljetten åt mig..
Duscha får jag göra imorgonbitti..

Det är jättefint väder och jag skulle hellre ligga på stranden än åka och jobba hela kvällen.
Jag får stressa endel när jag kommer hem kl 9.. Men jag har hela natten framför mig sen..

Bilder från förre årets PDOL..



Kommentarer
Postat av: Jonna

Hehe så snygg p åandra bilden, skutt!!

Hade du skoj igår? :) Hoppas det.. ramar!

Postat av: gulan

I like ;)

2008-08-01 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback