huvva varmt

Idag är det soligt och riktigt varmt.. Själv jobbar man från 7-4:30.. typiskt.. skulle hellre ligga på havsbadet..
Jag är bara hemma just nu på lunchrast och har just ätit chicken surprise.. som vanligt..

Min kamera lär inte komma idag utan nog mer säkert imorgon.. Hoppas jag..
Men jag får sms då paketet har kommit..

Tydligen nästa vecka då jag är ledig så kommer det vara bara kring +14 grader.. Vad är det för sokmmar?
Sommaren är väl över nu då? måste bege mig neråt i sverige för att få bli brun..
Det är som jobbigt.. jag vill sola och bli brun men jag vill INTE att det ska vara för varmt.. Det ska vara varmt med blåsa svalkande härliga vindar. Det är det bästa sommarvädret.. Då man bir brun men behöver inte svettas så mycket..

Ne nu ska jag tillbaka till jobbet igen och slita i värmen.. Det är så kvavt på avdelningen..

oh baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback