hold on

Igår köpte jag mig en ny Ixus. Min förra hade 6mp och den här har 8 som a nu köpt.
Det blir nog kanonfint! Kameror har blivit rätt billiga nu.
Hoppas jag får den i veckan. Det brukar ju gå fort när man beställer från internet tycker jag!

Idag är det rätt molnigt så det blev inget havsbadet idag. Ska hoppa i duschen nu och sen se vad man kan hitta på idag.

Det var ett tag sen jag åkte inlines, så ja kanske tar på mig dem och åker en sväng. Eller så kanske jag åker ut till kallfors och hälsar på min syster. Hon åker tillbaka till sthlm i eftermiddag så jag borde nog träffa henne en sväng. Jag vet ju inte nästa gång vi kommer ses..
Viktor är där idag å då kan man ju busa med honom också..

Ne nu ska jag duscha..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback