himla jordgubbar

Inatt har jag inte kunnat sova. Jag har vridit och vänt mig hela natten och känt som en oro i kroppen.
Tycker inte om när det blir såhär..

Ikväll skajag jobba med Angela.. Marikas storasyster och jag tror det kommer bli kul.
Jag ska strax kila ut i trädgården och plocka in jordgubbar.. IGEN. Jag är så less på att plocka dessa jordgubbar nu så det går inte att bekriva.
Tur att gamlingarna och personalen älskar jordgubbar så jag kan bjuda bort dem. Det är ju itne lika gott då man fryser in dem..

Imorgon efter jobbet åker jag upp till Arjeplog och hälsar på Anci. Hon är nog hemma i Arjeplog nu skulle jag gissa..
Jag tänker köpa helgens alkohol i Arjeplog för jag antar att det är utplockat här redan nu!

Ne nu ska jag äta frukost och läsa tidningen innan jag plockar in jordgubbarna..

Puss

I Apologize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback