harlig semester

herregud vad det gar pengar har..
Men jag har sa jag klarar mig!! men anda..

Jag har just kollat vadret och det kommer saklart regna en hel del i helgen.. saklart.. ingen blir forvanad..
Sverige har betydligt battre.. men jag ar ju inte har for att sola och bada.. jag upplever irland och umgas med Elin.
Jag har det himla bra!!!  Langtar som tusan till ja far vara med michael ocksa. for narjag aker harifran.. da flyger jag inte hem.. utan jag har 8dagar med Michael ocksa.. Det ar helt underbart..

Nastan 2 veckor kvar av "semestern".

Jag tror jag kommer fa benhinneinflammation eller na.. jag gar med tunna skor hela tiden och gar mycket varje dag;
Jag har mest haft mina svarta ballerina skor men idag bestamde jag mig for att byta skor sa jag ahr mina "guld" eller ta.. brons skor.. men de ar lika tunnaoch ar ngo inte heller sa bra for mina ben..
Det kanske far bli att jag hadanefter gar med mina converse med klack.. hehe.. kanna sig sam na finflossa..

Nu har jag bara 8 minuter kvar av min tid pa internet.. Jag ska kila ner for gatan till Elins lagenhet.. lagga mig och vila en stund innan jag pa en timme moter elin pa hennes jobb..
Hon jobbar pa en bar som heter sober lane.. lite humoristiskt faktiskt!! People are not sober there..

Nu har det slutat regna och solen skiner over Cork.. 
Irland.. eller ja Cork.. ser inte riktigt ut som jag hade forestallt mig det men det ar inte langt ifran.. smala gater.. fullt med pubar och sota, charmiga hus..

Skulle verkligen onska att jag kunde lagga in bilderna men det gar inte.. jag har endast en skarm och tangentbord..
Men jag lagger kasnke upp bilder nar jag ar hos Michael.. Om vi kommer aka tillbaka till hans hus igen.. Det kommer vi sakert..

Ohh jag har markt en sak att det ar en otrolig fordel for mig att jag ar liten ochkort har.. Pa pubarna da folk trangs sa kan jag latt trangas forbi/ smita forbi.. jag hukar mig lite och da tittar de ner och ser lilla jag dar nere sa de later mig passera.

Super great!!

Peaken. liten glad och sprallig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback