funderingar

Oj så sliten jag kände mig efter jobbet.. Många med mig har haft jätteont i ryggen.. Solen och värmen har gjort att vi var så trött och slut vid dagens slut..
När jag kom hem la jag mig i min kalla härliga källare och sov i 4 timmar.. vilken powernap!

Åt middag nyss bestående av våfflor och jordgubbar.. Jag ska erkänna att EN våffla är riktigt gott.. Men inte att äta sig mätt på. Mår nästan illa nu efter middagen.. Det är fortfarande lite värme kvar i luften ute så jag funderar om jag kanske skulle ha tagit på mig mina inlines.. plugga in musik öronen och åkt ut en sväng.. Det låter härligt tycker jag!

Det blir nog ingen utlandsresa för lillsiss och mig. Så hur blir planen då att jag och Michael ska ses nästa gång? Blir det i början av september kanske??
Det kändes som en lång tid väntan.
Fick veta idag att om jag bestämmer mig för att flytta ner eller åka till England och söka jobb så får jag behålla akassan i 3 månader och få pengar medan jag är nere i England och söker jobb.. Det är ju kanonbra!!!
Vi får se vad ödet vill att jag ska lösa det här!

Anci kanske kommer och hälsar på mig nästa vecka då jag är ledig. Det skulle vara riktigt kul!
Jag pratade med min kusin Emma idag och berättade att jag är ledig/arbetslös hela nästa vecka och funderar kanske på att åka till Örträsk och hälsa på någon dag. Då tyckte hon att vi skulle dricka nån öl och bada bastuflotte!!
Hon har pratat om det flera år. Varje midsommar så sitter de i bastuflotten på sjön, dricker öl och badar. Men jag har aldrig kunnat komma och vara med tyvärr, så kanske till veckan det får bli premiär för mig?!

Hoppas jag får kameran imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback