ff i sthlm

idag har jag, min syster och Jocke varit och solat och badat på erikstads badet.
Det har varit en solig varm och skön dag.. Det har blåst lite men det har bara varit bra eftersom jag annars inte skulle klara av värmen..
Nu ska vi äta lite sallad och sen måste jag packa IGEN.. jag gillar verkligen inte det här..
Packar och flyger hela tiden.. önskar att jag bara kunde stannat i England med Michael..

Frida kommer och hämtar mig på kallax ikväll kring
22:15 sen ska jag umgås lite med min lillasyster..
Jag är ledig på onsdag så då ska jag tta vara på dagen och hoppas att vädret är underbart.
Då kan jag och Frida kanske sitta i badhusparken och surra..

Imorgon får jag tillbaka min laptop!! :D
Ikväll komer bilderna upp på pixbox.

PUSS baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback