=)

just nu sitter jag hemma hos sharon och vicki.. de ar kompisar till toby och angus.. elins roommates.. 
Vi har atit pizza och sett sin city..
Jag kanner mig lite stressad infor att packa ikvall men det gar sakert bra.. jag ar bara orolig att jag ska glomma natt..
Jag ar tvattat klader hos elin idag men de kommer inte vara torra innan jag kommer till michael imorgon..
Men jag far vall hanga upp dem nar jag kommer till Michael..
Vi ska nog bo i en stuga nanstans.. Ska bli sa mysigt..

Igar fyllde elin ar och jag hade varldens migran.. elin klippte sig och gjorde slingor.. det blev jattefint.. kul att se elin med en frisyr  = )
Jag toby och angus kopte tarta och ballonger och gav henne presenterna hemma efter ho hade klippt sig..
Elin firar inte sin fodelsedag egentligen och har inte gjrot det sen hon var 10..
Detta skulle bi hennes basta fodelsedag..
Tyvarr ade jag sa himla migran sa efter vi hade atit ute pa kina restaurang sa var jag tvngen ga hem och lagga mig..
Har aldrig matt sa daligt.. pa vagen hem trodde jag att jag skulle spy.. Sa illa madde jag pga migranen..

Tydligen hade det varit en bra kvall igar och jag har sa daligt samvete att jag inte kunde folja..

Har i riland ar det speciellt att fylla 21.. Onskar jag kunde varit med..


Nu ska vi snart bege oss tillbaka och jag ska packa!!

Skriver mer nar jag kommer till en dator igen.. Puss


Kommentarer
Postat av: BRITT

Hoppas att du har lämnat din migrän på Irland!....så att du inte behöver dras med den hos Michael!.....mycké mys lär det bli, eller hur:) P&K

2008-07-07 @ 12:12:29
Postat av: AnCi

Saknar dig jatte mycke. Jag kommer hem kring den 20 juni! pussis

2008-07-08 @ 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback