ang bilderna

 Jag glomde saga att jag har annu inte tagit sa mycke bilder och jag kommer itne kunna lagga upp dem heller tror jag innan jag kommer hem..
Jag  kommer sakert ta en massa bilder pa fredag nar vi gar ut.. Det ar eins 21arsdag och tydligen ar det valdigt stort att fylla 21 ar har.. sa vi komer  sakert ha riktigt kul och bli aningens for fulla skulle jag gissa.
Pa lordag ska vi kanske till kilarney eller blarney castle.. Vet inte riktit an hur et blir ..
Nu haller min tid  pa att ga ut har pa cafeet.. Men jag kanske hinner skriva imorgon ocksa..

PUSS O GO.. Michael im with you soon

Kommentarer
Postat av: BRITT

I had a dream last night.....du kom dansande och sjungande över en äng, när du kom fram till mig så strålade ditt ansikte, ögonen glittrade och du doftade blommor och nyklippt gräs..jag vaknade med ett leende på läpparna. P&K

2008-07-03 @ 08:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback