sjukling

Det går faktiskt bra att sluta snusa. Jag har inte snusat nu på lite mer än 2 veckor. Men jag röker lite ibland, eller tja, det blir faktiskt så att jag röker varje dag men inte sååå himla mycket..
Men jag har iaf inte snusat och det tycker jag är huvudsaken :D

I onsdags var jag ut på puben o drack nån öl och pratade med engelsmän. Det var bara testare ute nästan så det blev att ja pratade med Rich och Andy..
Sen igår när jag vaknade igår kl 8 på morgonen så var ja så snorig och hade ont i halsen så ja ringde och sjukanmälde mig från jobbet. Jag skulle egentligen ha jobbat kväll igår och dag idag men ja åker inte till jobbet när jag är sjuk och smittar ner gamlingarna. De kan ju faktiskt dö på kuppen, de har ju så nedsatt immunförsvar så ja tycker det är fel att jobba då.

Igår köpte jag nässpray o bisolvon på apoteket och glass på ICA. Så nu blir ja snart frisk..
Glassen måste jag ha för ja har så ont i halsen :/

Idag har jag köpt 3 filmer så ja ligger nu och kikar på forrest gump.Riktigt bra rulle det..
Hillberg ringde just och surrade ett tag. Han har blivit grym på att spela gura. Ska ringa han sen nån kväll så får ja höra han spela.. När killarna var med till Pite så spelade Hillberg "kom änglar" medan jag och Frejja sjöng! Riktigt mysigt och "i-en-stuga-i-fjällen-känsla" :D

Ja hade egentligen tänkt gå ut på puben ikväll men ja vet inte om ja ska göra det.. för det första så blir jag nog inte friskare om ja går dit och sen är det onödigt att vara där om nån av mina arbetskamrater kommer dit och ser mig där.. inte så snyggt,. Det är nog bäst om ja stannar hemma..

Nu tillbaka till Forrest Gump.!!

Puss Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback