försov mig

Igår var de fest igen.. Jag och Anci drack tequila o öl men blev inte redlöst berusad som man brukar bli på tequila..
Sen for ja en sväng på efterfest på lyktan men var väl bara där i kanske 15min då Ali ringde och hämta mig för att vi skulle på efterfesst hos mig!
Så blev det, vi körde limbo, drack öl o surrade till strax efter 4 då jag var tvungen att köra hem alla eftersom grannen klagat och jag skulle upp o jobba 07:30.



Anci sov i soffan och Johan hade däckat i min säng så ja fick dela sovplats med honom.
Jag tror aldrig varit med om någon som pratar så mycket i sömnen som Johan.
Det är synd bara att man inte förstår vad han säger!

Imorse vaknade jag 07:51 då de ringde från jobbet och ja hade försovit mig.. jag svarade direkt "jag kommer, hejdå" och iväg for ja direkt. Jag stämplade in mig på jobbet 07:59!
Det gick bra att jobba o ja har mått riktigt bra hela dagen. Men ja har inte ätit någonting än.. det måste jag göra nu..

fil o flingor får de bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback