flyttat

Nyårsafton var riktigt bra. Jag åkte med Anci och elin till laisvall och var firade det nya året.
Nykter men hade förbajjat kul. Åkte hem 01:15 för att jag börja jobba 07:30 på nyårsdagen..

Jag har slutat snusa igår.. Det går inte så bra.. Redan igårkväll när jag började packa så kände jag att ja var jätteirriterad och kunde börja gråta när som helst.. Men jag tillåter mig att röka lite ibland för att klara mig och kunna behålla mina vänner.. Jag vill inte vara lättirriterad och argsint mot dem. Igårkväll såg jag film med Johan Löfbom, stefan, krille löfbom och ken. Hannibal rising, riktigt bra rulle.

Imorse fick jag nycklarna till nya lägenheten och johan kom kl 9 och hjälpte mig packa in sakerna i lägenheten. Sen åkte vi till arvidsjaur och mötte upp brorsan och britt på dollar där vi handlade lite nödvändiga saker till lägenheten.
Tapeterna i lägenheten är jag inte riktigt nöjd med och skåpluckorna i köket är PASTELL LILA.. fyfan, hur kan man komma på att måla dem med den färgen??
Men nu när jag fått in alla saker, köpt en soffa på martins möbler och börjat få lite ordning så tycker jag faktiskt att jag har det rätt fint och kräks inte över skåpluckorna eller tapeternas färg.

Jag bjöd Johan på middag ikväll, kycklinggryta o ris som blev jättegott. Innan middagen färgade jag håret på Johan. jag hoppas han blev nöjd.
Sen har jag och Britt surrat om Spike i Notting hill hela dagen så vi bestämde oss att vi skulle se den eftersom Johan inte hade sett den.. Vi skrattade HELA tiden.. Den är så klockren den filmen =)

Nu för en liten stund sen så kom Anci och Elin hit och hälsa på och fick se lägenheten.
Vi planerar att spela bingolotto på söndag då Jerry Williams spelar =) Jag måste ju se honom =)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback