Besök från Sandviken!!

Vecka 2 har verkligen varit riktigt bra..

Måndag satt jag vid datorn och pratade med Hillberg och Frejja på msn. Vi hade på webcameran och jag saknade verkligen grabbarna och sa att jag gärna varit där med dem..
Sen pratade jag med Frejja på telefon och de var påväg till Gävle för att käka på max.. Frejja vet att jag inte går och lägger mig före 00:00 och var väldigt angelägen om att jag skulle ringa till honom innan ja gick och la mig,.
När klockan var närmare 23 så hade jag jätteont i huvudet och skrev till Frejja att jag funderade på att gå och lägga mig.. Då fick jag snabbt ett svar tillbaka "Ring mig. Viktigt"
Jag ringde upp och då berättade han att Han och Hillberg hade tänkt överraska mig och de var just då i Skellefteå.. bara några mil från Arjeplog... Min huvudvärk släppte direkt och jag blev överlycklig..
Under tiden jag bodde i Sandviken så var inte en enda kompis från Piteå ner och hälsade på mig.
Endast lillsyrran, mina föräldrar, farmor och Fredrik var och hälsade på mig.. Och nu när jag bor 84mil från Sandviken så kommer 2 av mina närmaste vänner upp hit till lilla arjeplog och hälsar på mig!! Överlycklig!

När klockan var 02:45 så stod killarna på Arjeplogs torg och vinkade i webcameran över torget!
De hade egentligen bara tänkt komma upp och vara en dag men de stannade 1vecka! !!
På onsdagen gick vi ut på puben och blev lite fulla.. I alla fall jag och Frejja.. Hillberg den stackaren gick på medicin för sin brännskada på foten så han kunde inte dricka nå alkohol.
Sen på fredagen så åkte vi till Piteå och hälsade på där. Frida flyttar till Stockholm och jag lära träffa henne innan hon åker!
På fredagskvällen bestämde vi oss för att bara se på film och mörg. Vi såg fullpackat med robert gustavsson.. Riktigt rolig faktiskt!! Marika och Anders kom förbi och surrade ett tag och jag fick se Marikas vackra gravidmage!! Vecka 20 nu!! =)
Sen på lördagen så visade jag killarna pite havsbad och på kvällen drack vi, spelade finns i sjön och gick ut på pentryt.. Jag har inte varit ut på Pentryt sen jag var 18år tror jag.. Jag hade förväntat mig att det skulle vara RIKTIGT dåligt där men det var faktiskt helt okej !!
På söndag morgon var jag riktigt bakis och kunde inte äta nånting..
Killarna åkte hem kl 14:00 och jag åkte tillbaka till Arjeplog vid 18:00..

Det känns faktiskt tomt här hemma nu utan killarna.. Men som tur är så glömde Frejja sina vinterkläder här så han måste ju komma upp hit igen.. i alla fall för att hämta hem kläderna!!
Sen vet ja också att de vill komma tillbaka upp hit för att träffa mig och uppleva Arjeplogs charm igen!!

Idag har jag gjort fruktsallad och bjudit Elin.,. Nu ska jag ta på mig kläder och gå ut på en promenad förbi shell och köpa nå bröd tror jag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback