tidsfördriv

Jag gjorde ett test på facebook (rackarns bra tidsfördriv). Det handlade om att genom att besvara ett par frågor så skulle jag sedan få veta vilka sorts ögon jag har, och svaret blev såhär:

***Green eyes*** People with green eyes have the most passion when they are in relationships, and they have long lasting relationships. People with green eyes are also the h***iest. They long for the touch of another. You are curious, intelligent, jealous.

Hmm, kanske stämmer ändå? Jag vet då att delar av det stämmer..

Gjorde även ett annat:

What's Your Best Quality?
 Loving Your best quality is loving! People like you because of your loving nature. You are a nice person that cares about others. Your loving nature makes you a good friend.


Igår så bestälde jag lite från H&M. En skinnjacka, en kofta/klänning och ett halsband.. Hoppas hoppas att skinnjackan passar, för den var riiiiktigt snygg.
Jag blev så glad igår när Anci sa att jag har lite rockerchick stil. Jag har inte rikigt kännt att jag har någon stil. Men om jag skulle vilja ha en stil så skulle det vara just rockerstil för jag tycker det är snyggt. Så då blev jag i alla fall så glad!


Nu ska jag gå in på lite andra sidor och kanske beställa lite mer kläder!!
Jag vill inte vara en sån där tjej i mängden som går med kläder från Gina eller H&M som alla andra också har!

Ja ska kolla runt lite efter udda kläder!


Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback