The Garden's Tale

Äntligen idag så är jag ledig.
Visst, jag älskar mitt yrke och trivs jättebra på min nyvarande arbetsplats men det är himla skönt att efter en lång jobbhelg (lör, sön, mån) få vara ledig en hel dag och bara ta hand om sig själv. Det är nästan skönare att vara ledig en vardag än på helgen kan jag tycka.
Idag gick jag ut för att hämta ut pengar till att sola. Johan och Fredrik gjorde desamma och frågade mig om jag skulle följa o luncha i kåtan och det gjorde jag. Efter det for jag och solade. Marlene som äger solariet lurade på mig en solkräm och jäklar vad den tog. Det syns tillochmed på de ställen där jag var slarvig att smörja in.
Jag ska ta och köpa mig en sån där nästa gång jag ska sola.

När jag kom hem så har jag duschat och lekt lite manikyr på mina naglar! Det blev absolut inte bra men man ska inte kolla så noga.


Nu sitter jag bara och kollar på Ztv om det kommit ut nån ny bra låt men det är mest  de vanligaste just nu. Maskinen - alla som inte dansar, Foo Fighters - Long road to ruin och Panic! At the disco - nine in the afternoon.

Arjeplog har -2grader och stilla vind så jag ska strax klä på mig och gå ut på en promenad!

Pussen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback