problemas

Igår var det utgång.. som vanligt. Jag pch Sigrid drog en liten förfest här hemma hos jag. Jag är ju hopplös när det gäller att ta det lugnt och bara vara hemma.
Men i helgen så jobbar jag och då tänker jag inte gå ut.. Jag ska i alla fall vara hemma i helgen för jag börjar 7 på morgonen både lördag och söndag.
Kanske köpa sig en film och grönsaker att dippa! :D


Usch vad jobbigt..
Det är svårt att erkänna för sig själv även fast man får det sagt rakt framför ögonen.
Det är svårt också när man känner igen sig i människor som måste erkänna det för sig själva att de faktiskt har ett problem.
Jag måste få fason på mina matvanor.

Nu sitter jag och pratar med Frida i telefon och väntar sen på att Anci ska höra av sig..
Ska kila nu..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback