mitt ensamma hjärtas dag

Idag är det alla hjärtans dag och min dopdag. Jag döptes för 21år sen idag.
Jag har fortfarande kvar tavlan med min låt som min moster gjorde åt mig.

Anna Sofia du lilla lilla vän
du lyser likt som solen
upp på himmelen

Anna Sofia du har fårt fulla stöd
se nu till att mor och far
ger dig dagligt bröd

Anna Sofia det sötaste som finns
upp på denna jorden
utav alla kvinns

Lite kul att ha kvar det fortfarande hängandes på väggen. I och för sig så hänger den kvar i mitt gamla sovrum i Piteå, men den hänger fortfarande uppe på väggen!

Idag har jag inte gjort många knop. Jag har hunnit duscha och som vanligt på morgonen ätit en avokado med italiensk sallads krydda på.!! Mitt beroende av avokado är sinnessjukt.
Igår efter jobbet 21:30 så åkte jag Anna och Jeanette ner till puben där vi satt i kanske en timme. Sedan var jag tvungen att fara hem och äta en avokado. Jag var så himla sugen så jag kunde inte sitta still nere i puben längre.

Synd att det blåser så fruktansvärt mycket idag för annars hade jag varit ute nu och fotat lite vackra vinterbilder. Solen skiner och snön bländar nästan, men det blåser så himla mycket att det är nog ingen ide att gå ut för då fryser jag säkert bara..
Men.. det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!!

Jag tog några bilder inne i lägenheten istället men det var så tråkigt motiv, bara mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback