jobb till sommaren?

Jobb jobb jobb,, ja kom nyss hem från jobbet och det har som vanligt gått bra. Jag trivs ju men det är ingenting som är nytt för mig.. jag lär mig ingenting nytt. Jag delar bara med mig av det jag kan.
Men jag trivs som fisken i vattnet ändå som det är nu och att vikariatet går ut sista maj.. Då ska jag ju som sagt söka mig till en annan stad..
Jag sitter just nu och pratar med Bella och Malin på msn och har fått veta att Bella ska jobba på Rosengården i sommar igen.. arbetsplatsen där jag jobbade 2 somrar sen. Den absolut bästa arbetsplatsen jag varit på. Blir så sugen att söka dit i sommar och kanske då flytta till Gävle och bo där ett tag. Men på samma gång så pratar jag även med Malin som bor i Uppsala och jobbar på äldreboende där och vill att jag ska flytta ner dit..
Det kanske är smartare att flytta till en helt ny stad och möta nytt än att åka till en stad som jag redan upptäckt och en arbetsplats där jag redan varit.
Sen har även Uppsala det +et i kanten att Malin OCH Bella bor där.. Eller Bella bor och pluggar i bålstad men det är ju ändå så nära till Uppsala.

Jag har i veckan sökt ett jobb i Solna på Onkologen men jag är säker på att jag inte får dedt eftersom det inte gick att bifoga mitt CV. Jag ska fortsätta kolla igenom AMS.se och se om det finns  nått passande jobb för kräsna jag..
Jag vill ju som sagt ha vikariat på äldreboende/sjukhem och inte nått fast jobb, jobb i hemtjänst eller personlig assistent. 

Sen är jag ju fortfarande sugen på att flytta till Umeå där jag har rätt många kompisar ändå! Umeå är ju också en jättefinstad tycker jag!

Ne nu ska jag fortsätta söka på ams och se om jag hittar nått trevligt..!

Pussen

Kommentarer
Postat av: AnCi

ursch vad ja får ångest när ja läser den hära bloggen.. de är inte långt bort tills vi skiljs åt. ;(
ska vi inte rymma iväg bara du och ja ställe? :p

2008-02-17 @ 22:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback