Happy birthday

Idag fyller världens bästa Marika 22år. Grattis till dig min bästa vän!
Det känns som alldeles nyss som jag var hos dig när du var höggravid och firade din 21års dag.
Nu är det mindre än 2 veckor kvar innan lilla Leo Ludvig Vestin blir 1 år gammal..
 


I helgen var det ju fest som vanligt. Men inte riktigt precis som vanligt..
På fredagen var der kareoke på mathörnan och efter kl 24:00 så blev det 23dje februari och Dave's födelsedag.
Det firade vi med allsång "happy birthday" och födelsedagstårta.. Efterfest på lyktan med ännu mer mat.
Sen lördag så kom Lillan hit till mig hon fixade håret på mig och jag fixadw make up och håret på henne..
sedan så hällde vi i oss lite alkohol och gick till Lyktan där Dave väntade på oss och på att vi skulle få skjuts till Linn som hade födelsedagsfest för honom.

Lördagskvällen var riktigt rolig tycker jag. Förfest hos Linn, sedan hatten med massa dans, sedan mellanlandade vi hos en kille som heter Marcus.. där åt vi klubbor som gjorde tungan färgad.. Min blev grön. Sen åkte vi vidare till Lyktan och spelade lite biljard och surrade där till ungefär 04:00..
Mådde kanonbra igår söndag!! Kl 12 ringde Dave och väckte mig och vi åkte till Galtis, han, fia och jag.
Tyvärr glömde jag mina googles hemma och det småsnöade endel så jag såg nästan ingenting i backen..
På toppen var det isigt och riktigt mycket dimma så där höll vi aldrig till.
Tyvärr efter galtis så fick jag migrän och la mig och sov i soffan direkt när jag kom hem..
Kring 21:00 så gick jag och la mig i sängen och la mig coh somnade.. Vaknade 05:00 imorse.
Sen dess har jag suttit vid datorn, pratat i telefon med Tomas som har jobbat sen 04:00 imorse, bokat tvätttid imorgon och dolat på lite allmänt här hemma!

Nu ska jag städa litegranna här hemma och kolla in vilka som var med i melodifestivalen i lördag.. Jag var ju lite nyfiken på Frida & Headlines låt..

Ciao Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback