halkat efter i skrivar rytmen

Jag funderar på att köpa mig en gura och lära mig spela.
Det skulle vara så mysigt att kunna spela.
Jag har ju råd men jag har egentligen inte nån tid för det.

Jag var ju som sagt i arvidsjaur igår hos Simon. David var där och berättade att nästa löning så ska han nog tatuera sig igen.. Jag är såå himla sugen på att fylla ut min tatuering på armen. Jag ser tateringen framför mig men den är svår att beskriva.. Men den tatueringen kommer också bli typisk mig.. speciell för mig!
Jag såg även idag på Ztv och märkte då att i musikvideon Vincent - miss blue, har han Vincent en riktigt snygg tatuering på halsen. Ja ska kolla upp vad det är för nånting och om den verkligen är lika snygg som jag fick för mig att det var! :)

Snart om nån timme kommer Anci hit och ja ska höra med henne om vad vi ska göra i helgen.. Om det blir jokkmokk eller om det blir Arjeplog. Jag tror nästan det kommer bli lika kul på båda ställena!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback