bloggande

Varför kan stylat hår lätt se flottigt och fett ut, men aldrig att flottigt hår lyckas se stylat ut?
Jag har suttit och läst lite kända bloggar och inspirerades att faktiskt ta nått kort på mig själv så pimpad som dem men icket att det lyckas fångas på bilderna.
För det första så har jag inte rätt kroppsform/figur för att kunna ta helkroppsbilder på mig själv och stolt lägga ut dem och för det andra så måste jag nog gå någon mediakurs för att förstå mig på vinklar och smarta tekniker att redigera foton. Just nu har jag försökt  flera gånger under månaders tid att ta hem gratis redigeringsprogram men utan någon lycka.. Det senaste jag laddade ned var Gimp, men det var något fel i tankningen så det fungerar inte som det ska.. Jag får lov att bränna över det programmet som jag har på datorn i Piteå och få över det på den här datorn.. Det får nog bli så.. Men när ska man ta sig till Piteå då?
Jo den 9onde mars kommer jag och förhoppningsvis min pingla Anci köra till Piteå för att på måndag den 10onde mars shoppa i stan men viktigast av allt, att på söndagen fira Leo Ludvig Vestin (marika's son) som fyller 1 år!!



Nu längtar jag faktiskt lite till våren. Då man kan ha kjol, varma snygga leddings och skinnjacka!
Jag tror att jag ska spara lite flitigare och sen försöka köpa mig nytt innehåll till garderoben. Det behöver inte bli så dyrt ändå tror jag. Jag har inspirerats rätt mycket nu av tjejerna som bloggar om sina liv och hur deras outfitts ser ut om dagarna.. Finns rätt mycket riktigt snygga accesoarer på otippade affärer som halens, glitter, wedins som gör ens outfitt ännu mer söt, tuff, läcker eller ja.. personlig.
Jag blev grymmt sugen på ett par skinnhandskar med rosett från glitter.. När jag åker till Piteå så ska jag tammetusan se om inte de där handskarna finns kvar på Glitter!!

Ne nu ska jag rensa lite i garderoben!! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: jonna

Du är ju alltid söt på bilder! :) Jäklar vad det gått fort, ett år redan....Åhh så skoj att shoppa massa nya fina kläder :) Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback