YES!!!

Äntligen!!
för första gången på länge så har jag idag shoppat kläder på mellandagsrean!
Självklart så är det ju mest urplockat och gammalt svammel som de säljet ut billigt men jag har fått mig några fina saker..
I julklapp så fick jag ett presentkort på Parelle så jag köpte idag en parfym. Diesel Limited edition!
Dock inte på rea men för mig blev den ju gratis som en julklapp!
Det första reaplagget jag hittade var ett par sockar.. Oftast finns det inte fina sockar till mig eftersom jag har 34-36 och inte 37-39 som de flesta har.. Men jag hittade mig ett par vita lurviga söta saker med en blomma på!! mycket nöjd ;)
Min lillasyster visade mig i förrgår en jättefin kofta som hon hade köpt på ginatricot som jag också avr tvungen köpa.
Den blir perfekt till nyår eftersom jag gärna vill dölja mina armar!
På ginatricot hittade jag även ett basic linne och ett spets linne modell lite längre så man kan använda dem som klänning!
Eftersom gina har stämpelkort så blir det som en drog för mig att aldrig köpa för mindre än 250kr där så jag får en stämpel. Så jag var tvungen att köpa en klänning/tröja också för att få min stämpel!
På Carlings fyndade jag även en svart tubtop med lite paljetter på!! Skitsnygg för 99:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback