Nej. Nu ...

Nej. Nu ska jag inte lyssna på mer musik som jag kan relatera till.
För ingen låt är min låt. Alltid några ord/meningar som inte passar in.
Jag är ledsen. Men jävlar vad jag undviker det! Jag är faktiskt duktig på det.
Jag är svag just nu men innerst inne är jag stark.

Detta inlägg började jag på igårkväll..
Idag har jag jobbat och hanlat mer julklappar.. Känns bra att få bort lite julklappar..
Imorgon åker jag och Marika till Luleåoch julhandlar! Hoppas jag hittar allt jag behöver!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är stark, men man får vara ledsen och man måste tillåta sig vara det också ibland. Gumms, du vet att du alltid kan prata med mig.

Snart kommer jag hem, ska bli så kul att få träffa dig!!! Ha en toppen dag på jobbet nu och så kan du väl slå mig en signal senare?! :) Puss

Postat av: modellrosemarious

Tjena! Allt bra? Här sitter man har asont i huvudet :/

2008-12-04 @ 17:18:35
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback