life is a highway

Är det verkligen Lördag?
Jag har blivit så dygnsvild nu när jag börjat om att jobba ordentligt igen..
När jag klev utanför dörren imorse så möttes jag av en säker halvmeter hög plogkarm av blötsnö. Stora skyffeln bara sög fast och jag började kämpa med den lillasnöskottan. Som tur är så bor det en kvinna på min gata som också jobbar på berggården så hon stannade när hon såg mig kämpa med skottningen och bad mig åka med henne..
Så efter jobbet fick pappa hämta mig och vi åkte till brorsan för att hämta julkortet som jag fått av viktor..
Efter det har jag ätit middag och varit och solat. Solariet på busstationen har nya rör sen den 1 december och det var faktiskt riktigt skönt att ligga i värmen 20minuter..
Jag använder även en solkräm som jag köpt hos Marlene i arjeplog för att bli ännu snabbare brun. Den är helt suverän.
Ja, jag vet att jag kan få cancer men som det är idag så får man cancer av allt och jag trivs med att ha en solbränna även på vintern.. Så än ett tag ska jag fortsätta sola året om!
Jag solar i perioder för att hålla en jämn bränna.. jag solar inte alltjämt!

Nu ska jag söka fram min vita tubklänning som jag kanske ska ha på nyårsafton.. Vet inte riktigt om den passar nu :S



Kommentarer
Postat av: jonna

nice, ser härligt pigg och brun ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback