träna träna träna

hemma från träningen och nyduschad..
Jag och Jonna kunde tyvärr inte ha ett sånt där sitta-kvar-i-bilen-länge-och-prata prat ikväll, men vi tar igen det någon annan dag..
Eller så kanske vi ska pröva på att umgås inomhus också? kanske en ide?!
Jag är stolt över mig själv ikväll för vanligtvis så orkar jag inte mer än min egen armvikt då vi tränar axlar men idag så orkade jag 1kg.. Eftersom jag har låsningar just mellan skulderbladen så gör det bara ont när jag försöker ta i med vikter.. Men nu äntligen så börjar jag bli lite bättre!!

Imorgon jobbar jag 7-16 och direkt efter jobbet så möter jag upp Jonna på korpen och vi ska gå på step och core! Det ska bli spännande/kul!!

Nu måste jag försöka slänga mig i sängen och somna. Jag har märkt att jag sover bättre när jag även har filten i sängen som jag kan krama om innan jag somnar!!

Skulle man ha ätit någon middag idag kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback