tisdag

Jag har ont i halsen!! ååh jag vill inte bli sjuk nu precis innan jul..
Jag ska ju jobba hela nästa vecka var av 5dagar är storhelg och det vill jag ju inte missa!
Nu är bilderna utskrivna och jag ska in till tattoo och se om de kan pussla ihop en snygg bild av det vinterland jag har tänkt mig tatuera in på vaden! De har boknings stopp till juli men det finns tydligen några få tider hos tjejen som jobbar där. Vi får se vad hon säger om saken! Kanske blir jättedyrt?!?! :S

Det är plusgrader idag igen och jag hoppas att inte snön behöver tina bort nu!!
Det var så vackert ute i onsdags i Arjeplog då det var -30°. Klart och snön gnisstrade!
Det får alltså gärna bli kallare nu!!!

Nu ska jag göra mig i ordning och åka in till stan för att åter igen försöka leta i butikerna om det finns någon snygg klänning.. eller kanske inspiration att sy en egen klänning?!

Ikväll bodypump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback