shoppa

När jag går in på peaken.blogg.se så går det inte att klicka sig fram för att logga in.. var tvungen gå genom publishme..
Så konstigt. Imorgon fungerar det säkert som det ska..
Idag var jag och Marika i Luleå och julhandlade. Jag köpte lite julklappar och lite till mig själv.
En kjol och en paljett-topp från divided. Hade tänkt köpa en kjol från Gina också men tydligen så fanns den inte i Luleå så jag får kika in på Gina här i piteå istället..

Idag har varit en bra dag alltså..
I kväll har det bara varit soffan och tvn som jag spenderat tid med/vid.
Sjukhuset, miami ink, room service och greys anatomy!

Nu är det tydligen Dirty Sexy Money på tv.. Får fortsätta ligga här i soffan ett tag..
Imorgon jobbar jag 11-16 och det blir nog stan efter jobbet igen!

No more happyinlovesparklingcrazyswedishgirl-Peaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback