Så kul!!

Tack till alla människor som gjorde min kväll så kul igår!!
Jag sprang runt och träffade så många människor som jag inte träffat på evigheter!
Fotades, dansade, kramades, shottade m.m. Oförskämt kul hade jag igår!!
Jag gick väl mest och pratade med Patrik men jag hann ändå med mycket tycker jag!
Jag till och med åt på Max inatt med Jakob.. kanske är därför jag mår bra idag?!
Jag tycker ju inte egentligen inte om att äta skräpmat och speciellt inte på fyllan.. Men det är nästan så att jag tror att jag skulle varit bakfull om jag inte ätit där inatt.. Ikväll ska jag och Annika jobba och vi får se hru det går.
Jag träffade henne ute igår också lite för överförfriskad hon med.. Hoppas att hon inte är bakis idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback