rast

Nu har jag jobar 5 timmar och har min rast nu i 3,5h..
Jag ska träffa Frida Johansson på stan och kika runt en sväng.. Förmodligen så är det väl hysteri på stan på grund av mellandagsrean men jag ska ändå försöka ge mig ut en sväng!!

Ikväll ska kanske jag och Marika åka på innebandy reunion..
Jag jobbar till 20:30 så det blir bara att åka dit en kort stund! Så man lär väl träffa gamla bekanta där också!!



Britt har tagit ut en artikel som jag fick läsa om Landrover..
Undra om man känner någon som blivit avskedad?!

Vikande försäljning världen över tvingar Jaguar och Land Rover att minska produktionen och avskeda anställda. Två skift avvecklas från Land Rovers fabrik i Solihull, sydost om Birmingham och 300 anställda får gå. Jaguar X-Types fabrik i Halewood ligger även den i riskzonen, även om inget beslut om nedskärningar har fattats ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback