nyårsfin?

Att jobba ikväll gick bra som vanligt! Jobbade med Göran och då går det alltid bra!!
Efter jobbet åkte jag till brorsan och Frida och såg Idol med dem samt Anna och Macke.
Jag kom på att Idol är nog bara ett program som jag ser eftersom så många andra gör det..
Det blir som en social grej att se Idol med någon. Annars så är jag inte så intresserad av det.

Imorgon jobbar jag till 16:30 och direkt efter jobbet har jag nog tänkt fara iväg och sola! Det blev ju som sagt inte av imorse :S
Nu börjar jag längta till nästa vecka.. jag ska till Parelle och fixa ögonbrynen (vaxa och färga) på måndag förmiddag sen ska jag försöka hitta en nyårsklänning.. eller ett tyg till en nyårsklänning som jag ska försöka få Britt att sy åt mig!
Jag antar att många tjejer kommer att på nyårsafton ha en glittrig/paljett tubklänning. Så jag ska försöka undvika att köpa en sån klänning.. Jag funderar nästan på att kanske använda min vita klänning som jag köpte på forever21 och bara har användt på midsommar! Vi får se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback