nyår

Nu börjar jag få lite smått panik över hur jag ska göra med klänningarna..
Jag skulle egentligen vilja hitta just den klänning som jag gått och drömt om.. Men den finns ju självklart ingen annan stans än i mitt huvud.. Så det får bli den lila tubklänningen eller den vita med svart spets..
Frågan är om jag ska gå och köpa den vitsvarta och testa den hemma eller om jag ska gå dit och hänga av den en dag till för att få mer betänketid?! Vi får se..
Har kört igång en tvättmaskin nu så jag ska vänta på att den ska bli klar innan jag ens går utanför dörren!

Förra nyår så var jag nykter och jobbade på nyårsdagen men jag följde ändå med på nyårsfirande i Laisvall



Kommentarer
Postat av: gulan

vilket tjat om nyårsklänning. man tror ju att du ska gifta dig, shit :) så märkvärdigt är ju inte nyår..

2008-12-17 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback