nattliga samtal

Det är rätt kul att prata med fyllpaltar på nätterna. I alla fall dem som fortfarande låter lite furnuftiga fastän de är aspackade! Inatt blev det inte så mycket sömn men det gör inget.. Jag sover säkert på lunchen.. Det är inte speciellt tungt på jobbet just nu heller...
Nu är jag pigg och ska försöka få i mig lite frukost innan jag åker till jobbet..

Niklas om du läser det här. Ja, efter 1h 20min så somnade du när vi pratade i telefon. haha
Jag ska leta åt snowboardbilden som vi pratade om!!



Kommentarer
Postat av: jonna

hmm, kul att bli somnad i örat på.. :P hihihi

Postat av: Niklas

jag har inget minne av våran pratstund :P vet bara att jag var grrrrrymt full

2008-12-13 @ 16:41:03
Postat av: sofia

vilken niklas?

2008-12-15 @ 11:48:07
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback