mer tidsfördriv

Tre namn du går under:
1. Sofia
2. Peaken
3. Peak

Tre saker som skrämmer dig:
1. jultomten
2. att bli sårad
3. ???

Tre saker du har på dig (just nu?):
1. namnskylt: Sofia undersköterska
2. Min norrbottens ring
3. Jonnas sockar

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Volbeat - sad mans tongue
2. Erik Hassle - hurtful
3. The Script - the man who cant be moved 

Tre sanningar om dig:
1. Jag älskar mitt yrke!! Trivs jättebra att ta hand om åldringar!!
2. Jag ser mig själv som en tu-man-hand kompis.. Tycker bäst om att umgås 2st
3. Jag har otroligt bra sifferminne!

Tre av dina intressen:
1. Jobba
2. Åka snowboard
3. resa

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Kärlek & respekt
2. anställning på ett hospice
3. snö året om

Kommentarer
Postat av: jonna

Oj vad jag hade missat många inlägg.. :S

Inge skoj att champangen fick dig liggandes... Men då har du lärt dig det iaf :) Har trevligt i fredags!! :D hihi.

Men det var ju sen i torsdags efter skeå, så inte ens efter en krogrunda :p hahaha...

Ska plugga nu.. suck. PUSS hörs :)

Postat av: jonna

haha, glömde ju skratta åt mina strumpor ;) hihi

2008-12-21 @ 18:36:50
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: jenny

jo men det var första året på backa typ ....jo det är bara fint åker ju sanrt till pite jag rikard och hunden åker upp den 23 december och stannar över jul och nyår det var så längesedan vi var upp en längre tid ska bli så kulit:)planer för juldagen då??:)

2008-12-21 @ 19:48:50
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback