måndag




Idag har jag flitigt jobbat mina 6timmar på Berggården.
Nu ska jag smörja in mig med solkräm och åka iväg med Marika och sola.
Sen i eftermiddag... om kanske 2 timmar så ska jag träffa FridaJohansson äntligen.
Hon är hemkommen från Slovakien och det ska bli så kul att få träffas igen.. Senast vi sågs var ju i somras så det finns mycket att prata om!

Ikväll tänkte jag försöka träffa min storasyster också..
Eftersom jag jobbar hela den här veckan så hinner vi inte träffas förstän på söndag då vi ska äta palt hos pappa och monica!



GULAN FAN VAD AVUNDSJUK JAG ÄR ATT DU VAR DÄR!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: gulan

jamen det förstår jag :) dom var ju jävlat kung! och min darling michael...M M mmmm !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback