klänningar klänningar

jag köpte partyblåsan från hansens! 3 dagars öppet köp men jag tror inte att jag kommer lämna tillbaka den!
Ska testa den ikväll med lite smink!
Jag har även kommit på att jag kanske ändå kan följa med och gå ut på jul dagen! jag jobbar kväll på annandagen och börjar då 12.. Så jag kan ju i alla fall följa med! Beror på hur min ekonomi kommer se ut! Hoppas hoppas!!
Nu börjar jag komma strax så jag ska göra mig i ordning!

Nelly.se har fri frakt idag och jag hittade 2 klänningar där som jag blev sugen på.
Den ena är faktiskt nedsatt pris på.. Det är den svarta klänningen som jag har provat här i piteå på en butik i gallerian!!
Vi får se om det blir något köp..
För som det ser ut nu så har jag klänning till på fredag och nyår.. Ingen till juldagen, trettondagen eller Jonnas sjuksköterskefest! Jag kan säkert gräva fram nånting i garderoben men det skulle även vara kul att hitta något nytt!!

Ciao!!


Kommentarer
Postat av: gulan

haha okej då :) men ändå!

2008-12-18 @ 10:47:46
Postat av: jenny

jag vet inte men var det inte 2002 om jag inte min helt fel...hur är dte med dej??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback