kallt

Jag sitter fortfarande hos Anci och blir kvar här tills imorgonbitti!
Igår hälsade vi på hos Elin där vi fikade och såg en film. Ikväll ska vi nog dit igen och basta.
Det är -28° idag och utsikten härifrån Svelleholm är jättevacker!!!

Jag måste försöka flirta med tjejerna här ikväll och få se greys anatomy.. Varken Elin eller Anci följer den serien så jag får nog se den själv...Om jag ens får se det! ;)

Nu ska jag inte sitta vid datorn när jag väl är här i Arjeplog och hälsar på!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Fia

å int kommer du å hälsar på mig nångång..

Postat av: frida

Nä fy fan, -28? Då skulle mitt arma stackars sthlms blod som numer flyter i mina ådror frysa till is.

2008-12-10 @ 22:46:04
URL: http://frid4.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback