jobb

Idag vid lunch ringde Marika och frågade om jag ville komma och baka med henne och Leo.. Självklart..
Vi bakade negerbollar och chokladcola/knäck.. Jag hoppas det blev bra!
Vi dansade och sjöng och busade.. Jonna kikade förbi vid 3 tiden och skjutsade hem mig nyss..
Nu ska jag äta lite middag och sen åka iväg till jobbet för att jobba 14timmar.
Jag tror att det kommer gå bra och jag antar att jag inte kommer vara så trött när jag kommer hem. Jag kommer nog bli övertrött vid 5 tiden och piggna till.. Så om jag är pigg vid 10tiden så ska jag följa med Marika och barnen till badhuset och bada.. Det skulle vara mysigt att följa med och jag tror att det är nog bäst om jag vakar och sover på söndag natt istället för att sova imorgon på dagen..

Ne nu ska jag byta om och slänga i mig lite mat.. 
Puss

Kommentarer
Postat av: jonna

Jaadu, jag hoppa att dte går bra för dig! Var trevligt nyss, ;) Ha det så kankse jag slår en plingeling ikväll/natt? :P PUSSgumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback