jobb och träning

Nu äntligen så fungerar min blogg som den ska. Jag vet inte om det beror på att jag ändrade tillbaka till min gamla bloggdesign eller er.

Jag jobbade idag till kl 4 och åkte direkt från jobbet till Korpen för att träna Step/core med Jonna.. JÄTTEKUL..
Efter passet såg jag ut som en tomat i ansiktet men så har det alltid varit när jag anstränger mig.
Jag blir jätteröd i ansiktet menmen.. kanske kan man träna bort det? Jag vet inte..
Jag ska verkligen fortsätta med ste/core för det var riktigt kul.. Kanske till och med kommer våga gå på ett Step pass också. De som går där nu har väl varit där sen de började. Jag kan ju inte alla moves men jag lär väl mig till slut..
Tacka vet ja aerobic och step. Det blir nog inge mer afrodans för mig kan jag lova.

Idag kom chefen in på avdelningen och sa: Sofia. jag har problem. En nattpersonal är sjuk och jag behöver någon som kan jobba natt imorgon.
Självklart kan jag ställa upp. Det är lite kul med utmaningar.. Jag ska alltså först jobba kväll från 17.00 till 21:00 och sen fortsätta nattpasset till 07:00.. Det blir spännande att se om jag klarar av det!!
Jag har aldrig tidigare jobbat natt på berggården men jag har jobbat natt på sjukhuset i Sandviken och på Vaukagården i Arjeplog.. och det gick ju bra så jag tror att detta också kommer gå bra!!!

Kommentarer
Postat av: jonna

Om du ser ut osm en tomte så ser då jag ut som en tomat :P Hihi..NU ska jag umgås med dig irl ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback