jobb och idol

Usch vad tråkig jag haft idag.. börjar jobba kl 16:00 och har inte gjort nånting annat än duschat och sorterat bland allt smink jag äger..
Slutar jobba kl 9 ikväll och då ska jag till brorsan och se Idol hade jag tänkt.. Men tydligen börjar ju idol kl 8? Så jag får väl se vem som vinner då bara.. Alice får färna vinna.. Jag gillar inte riktigt Kevins röst.
För att nu komma ihåg att jag ska vara chaufför den 19de till Frida och brorsan så skriver jag upp det här.. Kom ihåg Kom ihåg!!!


Nu ska jag görna göra mig i ordning för att åka iväg till jobbet.. På med namnskylten och medicinnyklarna!

Kommentarer
Postat av: jonna

Hehe, tyvärr blev det inte alice.... Hopaps du hade trevligt hos broder trots denna lilla detalj ;) Puss på dig, godnatt. Jobba lugnt imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback