huh?

Imorgon är det julafton?!
Som vanligt så har jag ingen julkänsla eller känner någon större glädje inför morgondagen!
Jag ska jobba till 16:30 och jag ska faktiskt göra mig lite julefin. Jag har målat naglarna och ska ha på mig en röd klänning. Idag när jag tänkte ta bort mitt lila nagellack som jag haft sen i fredags så märkte jag att nagellacks removern var borta. Jag ringde till Britt och frågade om hon visste var den kunde vara.. Hon visste inte det men efter en djup suck så sa hon: Gå och plocka under granen det lite större paketet som kluckar lite..
Jag förstod ju självklart att hon hade gjort ett sånt där "bra-att-ha"paket som jag alltid brukar få..
I det låg nagellacks remover, tops, munskölj, tandkräm (för snusare och rökare) och ett par strumpbyxor..
Mycket bra med sånna där paket!! smått och gott!!
Strumpbyxorna har jag för övrigt tänkt ha på mig imorgon på jobbet hade jag tänkt! Bara jag inte får nå skit på dem! haha

Vanligtvis så brukar jag alltid vara snabb (både på julafton och födelsedagar) att vara först med att säga godjul/grattis... det vill säga att jag skickar ett sms strax efter 00:00.. Men i år blir det inget sånt tidigt sms-skickande..
Jag funderar faktiskt på att krypa till kojs redan nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback